Atv Müge Anlı Mail Gönder (tatlisert@mügeanli.com.tr)

 Müge Anlı İle Tatlı Sert programını yapan ekip Atv ekranlarında her sene hafta içi her gün 10:00 ile 13:00 saatleri arasında kayıpları ve cinayetleri aydınlatma amaçlı yayın yapmaktadırlar.
müge anlı ile iletişim kurmak için aşağıdaki bilgilerden faydalanabilirsiniz,yorum yazarak kayıplar hakkında bilgi verebilirsiniz.

Müge anlıya mail göndermek için tatlisert@mügeanli.com.tr e-mail adresini kullanabilirsiniz.
Müge Anlı ile Tatlı Sert Telefon Numaraları: 0212 354 44 25 - 0212 354 44 26
Twitter Adresi:    twitter.com/MugeAnliOnline 
Facebook Adresi: facebook.com/MugeAnliFun
Müge Anlı ile Tatlı Sertde Canlı yayında şoke eden itiraf videosu
müge anlı mail adresi

32 yorum

Müge ablacım ben aksaraydan zehra hacer denen kadın gibi burdada binlerce var aradabı olan insanlar var arsası evi mal varlı çok olan yaşı 70 80 erkeklerle resmi nikah yapyorlar mal varlı az olanlar ında sattırıp parasını dolandırıyorlar altınlarıda aldırıp sahtelerini koyuyorlar yerini aynısı benim eşimin dedesin

Reply

Müge ablacım hastayım sana senelerdir bebegimizsin sen bizim ihsanı alsinlar lutfen deliriyoruz tv karsisinda

Reply
Adsız mod

Merhabalar Müge Hanim,ilk basta sizi ve ekibinizi cani yürekten kutlar basariliarinizin devamini dilerim...

Ailem ve bendeniz sizi büyük bir keyif ile seyretmekteyiz,siz cok hayirli bir is yapiyorsunuz Allah sizi ailenize sonra bize bagislasin,ailem ve bendeniz size hayirli cumalar ve iyi hafta sonlari gecirmenizi dileriz....Almanya Hannover sehrinden Sevgi ve saygilarimizla sizi seviyoruz Funda :-)

Reply

Ali çakır olayında ayırt ederken tarık ne şitdette vurdu ali çakıra aceba sersemlettimi

Reply

BİLİYORM BANA DÖNMEYECEKSİNİZ AMA BİR SORUNLA KARŞI KARŞIYAYIM 3 YAŞINDA ATİPİK OTİZİMLİ BİR ÇOCUĞUM VAR ÖZEL EĞİTİM ALIYOR HAFTADA İKİ GÜN AMA YETMİYOR ERENKÖY RUH VE SİNİR HASTALIKLARI HASTANESİ KRESEDE GÖTÜR DEDİ AMA BENİM ÇOCUĞUMU HİÇ BİR YER ALMIYOR ÇOK PARAM OLSA GERÇEKTEN AIRLAR HER GÜN AĞLIYORUM ÇOCUK KONUŞAMIYOR DERDİNİ ANLATAMIYOR NE OLUR BANA YARDIM EDİN SİZKİ HER YERE ANAOKULLARI AÇIYORSUNUZ LÜTFEN MÜGE HANIM YALVARIRIM BANA YARDIM EDİN 05547762102

Reply

müge hanım iyi yayınlar ben izmit körfezden osman 1/5aydır hergün takip ediyorum sizi size iki konu hakkında yorum yapmak istiyorum1incisi şimdi bağlanan hüsnü alalen yalan konuşuyor neden dersen köyde kesilen ağaçlar kış aylarına girmeden muhtar tarafından belirlenir köylüler ondan sonra makta verilir köylüye oyüzden kesinlikle her kesin odunu bellidir.2.incisi ise hacer hanımın evden gösterdiği kilit rengi şimdiki renkle aynı değil biri çimen yeşili diğeri ise solmuş yeşildir dikkat ederseniz anlarsınız hayırlı günler

Reply

mrb ben osman sınmaz izmit körfezde oturuyorum sizinle iki bilgi paylaştım size ulaştımı ulaşmadımı onu merak ediyorum 05303722616

Reply

müge ablam senden bi isteğim ricam olcak bana acil elbise (38)ayakkabı(36) istiyorum düğünümüz varda hayranım sana Erzurum/Pasinlerden merve ben geçenlerde yine istemiştim cevap gelmedi adresim bahçeli evler mah 10 sok no 4 cep numaram 05458781059 lütfen gönder bekliyom sevinirim yani şimdiden tşkr ler

Reply

Urfa da evli bir adam başka bir kadınla bırak yemek yemeği yüzüne bile bakamazlar durkadın kadar oyuncu görmedim kadın resmen 3 Maymunu oynuyo

Reply

Selam mūgecigim su durugadin hanima hele bi söyle ben adama gel diycem adami bekliycem gelmiycek haa o adam yandi 100kere ararim bulur canini okurum ben ayarliycam her seyi o da gelmiyecek huseyinemi gidecek ben dururken insan patlarda catlar be meraktan yeter artik bastiriver bira cik cozulecek iste ogluyla halletmisler baska yok

Reply

Muge abla 60 yasinda bir teyzem var menenjit gecirmis cocukken yuruyemiyor onun icin tekerlekli sandalye istiyorum senden gonnderirseniz cok memnun olurum. Yayiniziniz da cok guzel hergun izliyorum 4 aylik kizim var o bile izliyor sizi rizeden selamlar

Reply

iyi günler müge hanım ben van ili Başkale ilçesi halk eğitim merkezinde giyim öğretmeni olarak görev yapmaktayım. bölgenin koşullarına bağlı olarak kursiyerlerim madddi imkansızlık içinde. meslek edinmek istiyorlar fakat ihtiyaç olan malzemeleri alamadıkları için gelemiyorlar. birkaç tekstil fabrikasını aradım yardımcı olamayacaklarını söylediler. bir süre ben yardımcı olmaya çalıştım fakat ben de bir yere kadar yapabildim. kursiyerlerime (giyim kursu) biçki ve dikiş malzemeleri konusunda yardımcı olabilirmisiniz? şimdiden teşekkürler

Reply

Muge abla ben14 yaşıdayım.7. sınıfa gidiyorum.Babam40 yaşında iken vefat etti, bitane bitane babannem var. 72yaşında kilolu yürüyemiyor.allah rızası için, bi tekerlekli sandalye istiyoruz, eğer yollarsan seviniriz.her gün seni seyrediyor.bide benim arkadaşlarımda nerdeyse hepsinin TABLETİ var. Bide banatablet yollarsan sevinirim.SENİ AKSARAYDAN SELAMLIYORUZ. AKSARAY PINAR MAHALLESİ 4028 SOKAK NO 7

Reply

müge hanım programınızı her gün izli yorum çok merak ediyorum muammer bey arama çalışmalarında izin alamadını ve çalışmalara katılmadıgını söylüyor o zaman şimdi nasıl izin alıp yayınınıza katılmış nasıl bi evlat aklım almadı insan bi hayvanına bile kaybetse üzülür aglar ama o beyefendi ve karısı çıktıklarından beri annelerini suçluyo biz izlerken üzülüyoruz ama beyfendinin kılı bile kıpırdamıyo ALLAH kimseye böyle evlat vermesin sizi çok seviyorum iyi yayınlar ebru alaşahan

Reply

madem 10 senedir mezarlığa gidiyor kimse görmediyse mezarlıkta çalışan bekçiler var onlar göremez mi?

Reply

müge ablacım 10 senedir mezarlığa gidiyor kimse görmüyorsa mezarlıkta çalışan bekçiler var onlarda mı görmemiş?

Reply

sevgili müge hanim bu lale hanim kendi akrabalari ile ilgili neden sessiz durup yorum yapmiyor ben sorumlunun bu kadin ve akrabalari olduguna inaniyorum buda benim yorumum selamlar.

Reply

şu avukatı gönder artık.!!

Reply

iyi akşamlar müge hanım sizi severek beyenerek izliyorum fakat sizden bir ricam var
ben pskolojik problemlerim var 1seneden fazla tedavi gördüm fakat hastalım tekrarladı bu hastalıktan kurtulmak mümkünmüş fakat maddi imkansızlıktan dolayı masrafları karşılayamıyorum hastalım yüzünden çalışamıyorum evimizin geçimini eşim sağlıyor tek maaş ta yetmiyor ben iyleşip kendi ayaklarımın üzerinde durmak istiyorum npistanbul norönpskiytr hastanesinde bir tür uygulama yapılıyormuş bu hastalıkla ilgili fakat özel oldu için masrafları karşılıyamıyorum müge hanım 7yıllıkta evliyim rahatsızlım yüzünden çocumuz olmuyor sürekli ilaç kullanıyorum ALLAH RIZASI için yardımcı olun lütfen

Reply

Müge hanim bu kadina nasil Tahammul ediyorsun yalan konuştuğu apacik orada hher kez yalan konusuyo sadece kendisi dogrulari sgluyo sanki sütten cikmis akkasik misali ekrandan bakinca çok komik duruma duauyor haberi yok yyavaş yavaş hatirlamisske. İtiraf etsin artik herkeyiz oda rahat etsin bizlerde

Reply

FEVZİYE 21.10.2014 TARİHLİ YAYINDA 140. DAKİKASINDA EŞİMİN ÖLÜMÜNDE İLGİM YOK DİYOR DİKKATLİ DİNLEYİN BAKIN

Reply

Sevgli Müge Anli, yaptiginiz program cok güzel ama lütfen su avukati susdurun artik . Cok konusuyor :D

Reply

programınızz cooooook gzl

Reply

muge hanim benim teyzemin torunu. 1 senedir kayip ne olur yardi m edin kayip kizin adi gizem kilic annesini adi şule kilic ne olr yardim et muge abla annesinin gozu yasli ne olur yarxim et annesinin gozu yasli bir annenin gozunun yasiniu dindir .muge abla allah senden razi olsun kayip kizin adi gizem kilic annesinin adi sule kilic numarasi05394059726 allah senden razi olsun ne olur bizede yardim et :-(

Reply

müge abla benim teyzemin torunu 1 senedir kayıp ne olur bize yardım et sen her kaybı buluyorsun ne olur bizede yardım et öldürüldüğünden şüpheleniyoruz ne olursn bizede yardım et kaybolan kızın adı gizem kılıç annesinin adı şule kılıç tel no 05394059726 annesinin gözü yaşlı gözü yollarda kızını arıyor ne olur bir annenin gözyaşlarını dindir müge abla allah senden razı olsun allaha emenet ol .

Reply
Adsız mod

Muge abla senden bi istegim bu sene mezuniyetim var bana fazla acik olmayan uzun bi elbise gonderirseniz sevinirim adres hanbaşı
mahallesi salih pasa caddesi no 3 tel 05077186074

Reply

Selam cesur insan
Yaklasık 4 sene önce kavgaya bağlı bisuc yüzünden bir sene cezaevinde kaldım.Cezamı infaz ettikten sonra çıktım.İşkura gittim eski hükümlü kadrosuna kayıt oldum.Eski hükümlü kadrosuna alım olmadığı için dolayısıyla işsiz kaldım çünkü sistem olarak hükümlü kaydım var ve eski, hükümlü alımı yapılmıyordu.Dolayısıyla iş vermedikleri gibi sigortasız gösteriyolardı.Bende 25 yasını astığım için bana gelir tespit kaydı ödetiyolar.Yani devlet 25 yasını asanlara,sigortasıolmayanlara,çalışmayanlara belli bi prim ödetiyor.Sonra ben azim edip Üniversiteye hazırlandım özel yetenek sınavlarına girdim ve resim öğretmenliğini kazandım.Yurt kaydı yaptım ama sabıkalı olduğum için yurt çıkmıyor aynı zamanda kız kardeşimde rizetürkce öğretmenliğini kazandı onada yurt çıkmadı.benim babam emekli bi adam maddi sıkıntılarımız olduğu için sorun yasıyoruz.Sorun içinde sorun yasıyorum eskiden yaptığım cahilliğimin cezasını çekiyorum.Bundan 3 sene önce işyerinde kullanmak için bi sustalı bıçak almıştım taşımasının yasak olduğunu bilmiyordum.Her yerde serbesce satılan bir bıcak.Bıcagı yakalattım 4100 TL para cezası aldım.ya parayı ödemem gerekiyor yada günde iki saat kamuya bağlı yerlerde temizlik yapmam gerekiyormuş.Simdi ben bayramdan sonra üniversiteye gideceğim.biz evde iki öğrenciyiz zaten annemin engelli raporu var.Biz yurt kaydı yaptık ama olmadı ona bağlı olarak burs yardımıdaçıkmaz.Yurt çıkmamasının nedeni ise babamın 2500 TL maas alıyor olması bu yüzden yurt çıkmıyor.Simdi iki öğrenci özel yurtta kalsak 500+500:1000 TL bunun harcaması eğitim masrafı yol parası vs hesaplarsak 1750 TL yapar.Simdi o maastan geriye bişeykalmıyor.Kurbanlık bile alamaz hale geldik.hersey sadece zeytin peynir değil birsürü teferruatı var.velhasıl kerem şimdi ben gelir tespit kaydı ödüyorum bu parayı ben nasıl ödeyebilirim okula giden bi öğrenciyim ayrıca bana yurt çıkmadı iş bulup calısmam lazım kı özel yurt paramı biriktireyim.herseyi hallettim derken ortaya birde denetimli serbesliğimcıkıyo(yakalattığım sustalı bıçak).Sosyal yardımlaşmaya gittim durumu anlattım.400 TL yardım yapıldı ama bu para benım icin yeterli değil.Simdi ben bu vaziyette eğitim öğretim nasıl görebilirim nasıl okuyabilirim.Ben kendimi toparladım derken hersey sil bastan olacak ben bütün alışkanlıklarımı sigarayı dahi bıraktım kendime çeki düzen veriyorum.Bu konuda bana gereken ne ise o yapılsın.ya denetimli serbesliğim kaldırılsın bitölerans sağlansın kolaylık sağlansın yada bana devlet yurdu verilsin.Ben bunca yükün altında eğitim göremem bu benim için son bi şans oldu yasım geçmeden mezun olmam gerek.Bir yandan gelir tespit kaydı bi yandan denetimli serbeslikbi yandan okul zaten geriye bişeykalmıyor.Ben yasadığım sorunu sizlere arz ediyorum sizler benim için en uygun olanı düşüneceğinize inanıyorum .Ben doğruluğun ve dürüstlüğün izindeyim kötü şeylerden haramdan kaçınmak istiyorum.Bana yardımcı olun gereğinin yapılmasını arz ederim.

Reply

Sayin Müge anli basarilirinizdan dolayi sizi ve ekibinizi kutlarim. ve devamini dilerim Allah yardimciniz olsun
programinizi hemen her gün izliyorum.bende Akccabatliyim (Almanyadayim)nazmiye camla ilgili fikrimi aciklamak istedim.ali yasar.hasansükür hatalari yok diyemem ahmetse yer gösterdiginden ifadesi gercektir diye karar verildi yalniz sunu arz ederimki hasan sükrü yada ali yasar cinayeti islemis olsa Akcaabatta o kadar yer varki nazmiyeyi ortadan kaybedecek neden gitsin vakfikebire arsinlar.
benim görüsüm nazmiye köye gidince annesine olaylari anlatti neler olmussa artik Abiside nazmiyeyi akcaabata getirdi köye annesinin yanina gidince annesi anlatti nazmiyenin kardesine olaylari tahminim.
ve kardeside nazmiyeyle konusmaya gelip arabaya alip kacirip annesine anlattiklarini ondan duymak istemistir duyuncada ne yaptiysa artik gidip vakfikebire atmistir cesetini .
eger ali yasar yada hasan sükrü yapmis olaydi Akcaabatta nazmiyeyi kaybedecek cok yerler vardir vakfikebire gitmelerine gerek kalmazdi eger mehmet ali studyoya gelmese inanin Ahmet konusacak ama o hep engelliyor konusmasini,saygilariml

Reply

merhaba müge abla sizi çok seviyorum ve programınızı severek izliyorum iyiki varsınız ayrıca sevgi izi fikrinize bayıldım kalıcı çözümlerinize hayranım başarınızın devamını diliyorum sizden bir ricam var bugün üzerinizdeki elbisenizi çok beğendim rica etsem bana gönderebilirmisiniz.sizi çok seviyorum.fatma dalkıran fevziçakmak mah.bozantı cd.meral apt.kat 5 no.124/21 kocasinan kayseri

Reply

MERHABA MUGE ABLA BIZ SIZE AZERBAYCANDAN YAZIYOZ BIZ HER GUN SIZIN PROGRAMINIZI IZLEYIRIK VE SIZIN NASIL HAYIR SEVER OLDUGUNUZU GORUYORUZ BANA DOKTOR ILAC TEDAVISI TAVSIYE EDTI O ILAC YALNIZ TURKIYEDE BULUNUYOR BIZIM ORADA KIMSEMIZ OLMADIGI ICIN SIZDEN YARDIM ISTIYORUZ BEN 1 CI QURUB ENGELIYIM SIZDEN O ILACI BANA GONDERMENNIZI RICA EDIYORUM ILACIN ADI MINIRIN MELS 120 MG 9 HAP LAZIM ULASMAK ICIN BU NUMARAYI ARYA BILIRSINIZ +9940504750503 RICA EDIYORUM YARDIM EDIN SIZI COK SEVIYORUZ VE HER GUN YAYINIZIN BASLAMASINI SABIRSZLIKLA BEKLIYORUZ AZERBAYCAN RESPUBLIKASI BAKI SEHERI SABUNCU RAYONU MASTAGA QESEBESI XANLAR KUCESI 109A ILHAM TESKKUR EDIRIK

Reply

Müge abla ailevi sıkıntılarım var kardeslerim okuyo babam sahip cikmiyo kimsenin yok lütfen ulaşın..

Reply

Müge abla annem sizi çok seviyor. Çok takip ediyor. Ben de sizi çok seviyorum. Bu sene mezunuyetim var sizden mavi tonlarında bir elbise gön dermenizi istiyorum.Sevgiler. 05453893745

Reply

Yorum Gönder