Facebook Sözleri

Öyle bir insanla tanışıyorsun ki; her dakika onunla olmak istiyorsun, sarılmak istiyorsun bol bol. Bir gün gidecek korkusuyla yaşıyorsun ve kaybetmekten korkuyorsun. Onunla tartışmayı, eğlenmeyi, konuşmayı seviyorsun. Her şeyiyle seviyorsun onu. 
 aslan leş yiyor kartal çöp karıştırıyor hamsi oltaya geliyor kanarya paşalar gibi KUPA KALDIRIYOR 
 bir gün bana soracaksın hayatımı daha çok seviyorsun benimi hayatı diyeceğim sana belki küsüp gideceksin ama hiç birzaman bilmeyeceksinki benim hayatım sensin 
Eskiden hayallerimiz vardı, gerçekleştirmeyi umduğumuz Şimdi bırakıngerçekleştirmeyi, umabilmek en büyük hayalimiz oldu…
Insanın en büyük hatası sevmek değil,Sevmeyi haketmeyen birinden sevilmeyi beklemektir.
Sana yorum yaparım, Seni beğenirim, Ama asla paylaşmam.
Kadınlar beğendiklerinde değil, Güvendiklerinde aşık olurlar  
Kızlar , yatın kalkın annenize dua edin , oannenizin bildiklerini babanız bilse varya ,anladınız kızlar.
Bir kadını tanımanın en hızlı yolu onunla alışverişe çıkmaktır
Onun profiline baktığım kadar okul kitaplarıma baksaydım, Okul birincisi falan olurdum herhalde.
Eğer değişmezsek büyümüyoruz demektir, Eğer büyümüyorsak gerçekten yaşamıyoruz demektir
Kaç Kere Doğurdun Beni Anne. ?Neden Binlerce Kez Ölüyorum . . !
Sevdiklerinizin üstünü dua ile örtünki üşümesinler... 
Yapında bozukluk varsa benden mimarlık bekleme
En güzel facebook sözleri'nin yer aldığı makalemiz sizlerle facebook üzerinden aşk sözlerini sizde yorum yaparak paylaşabilir güzel sözler arşivimize katkıda bulunmuş olursunuz.
En Güzel Facebook Sözleri

Yorum Gönder